Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Комплексний підхід до внутрішнього моніторингу як стратегія вдосконалення якості освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова

Show simple item record

dc.contributor.author Назарчук, О. А.
dc.contributor.author Потоцька, І. С.
dc.contributor.author Дідич, В. М.
dc.contributor.author Вовк, І. М.
dc.contributor.author Гребенюк, Д. І.
dc.date.accessioned 2025-04-10T10:34:11Z
dc.date.available 2025-04-10T10:34:11Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Комплексний підхід до внутрішнього моніторингу як стратегія вдосконалення якості освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова / О. А. Назарчук, І. С. Потоцька, В. М. Дідич [та ін.] // Вісник Вінницького національного медичного університету, 2025. – Т. 29, № 1. – С. 122-127 uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2025-29(1)-22
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9635
dc.description.abstract У статті розглядається комплексний підхід до внутрішнього моніторингу якості освіти як стратегія вдосконалення освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова. Одним із провідних елементів концепції студентоцентрованого навчання є використання механізмів зворотного зв’язку, зокрема анонімного опитування, для врахування думки всіх учасників освітнього процесу: здобувачів вищої освіти, викладачів, випускників та гарантів освітніх програм. Дослідження має на меті оцінити ефективність внутрішнього моніторингу якості освітніх послуг у ВНМУ ім. М.І. Пирогова, проаналізувати рівень задоволеності учасників освітнього процесу організацією навчання, виявити сильні та слабкі сторони освітніх програм, а також розробити рекомендації для їхнього вдосконалення. Для досягнення поставленої мети провели анонімне опитування за допомогою електронних анкет на платформі Google Forms. Опитування охопило здобувачів освіти всіх рівнів, викладачів, випускників та гарантів освітніх програм. Дані проаналізовано та інтерпретовано як узагальнені статистичні показники, що дозволило отримати комплексне уявлення про рівень задоволеності учасників освітнього процесу якістю навчання, організацією навчального процесу, практичною підготовкою та методичним забезпеченням. За підсумками опитувань встановлено, що більшість здобувачів освіти висловлюють задоволення рівнем викладання та взаємодією з адміністрацією університету. Водночас було ідентифіковано низку проблемних аспектів: недостатній рівень практичної підготовки, необхідність удосконалення методичних матеріалів, потреба розширення доступу до сучасних медичних баз даних і цифрових ресурсів. Основні рекомендації, сформовані за результатами дослідження, такі: підвищення рівня практичної підготовки студентів шляхом збільшення часу роботи з пацієнтами у клініках та використання симуляційних центрів; удосконалення методичного забезпечення, зокрема актуалізація навчальних матеріалів та забезпечення їхньої відповідності сучасним освітнім стандартам; упровадження нових форм і методів викладання, орієнтованих на розвиток практичних навичок та комунікативної компетентності студентів; підвищення ефективності системи зворотного зв’язку між викладачами та студентами через регулярні опитування та обговорення результатів моніторингу. Отримані результати надалі будуть використані для вдосконалення системи внутрішнього моніторингу якості освіти у ВНМУ ім. М.І. Пирогова, а також для розробки заходів, спрямованих на покращення освітнього середовища в закладах вищої медичної освіти загалом. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject внутрішній моніторинг якості освіти uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject анонімне опитування uk_UA
dc.subject практична підготовка uk_UA
dc.subject методичне забезпечення uk_UA
dc.title Комплексний підхід до внутрішнього моніторингу як стратегія вдосконалення якості освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics