dc.contributor.author | Макодай, І. І. | uk_UA |
dc.contributor.author | Маслюк, О. С. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-17T19:14:29Z | |
dc.date.available | 2025-03-17T19:14:29Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Макодай І. І. Психолого-педагогічні умови розвитку логічного мисленнямолодших школярів / І. І. Макодай, О. С. Маслюк // Наука і навчальний процес : матеріали XX Звітної наук.-практ. конф., м. Вінниця, 16 квіт. 2020 р. – Вінниця, 2020. – С. 47-50. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7807 | en |
dc.description.abstract | В статті розглядаються основні психолого-педагогічні умови розвитку огічного мислення молодших школярів. Зазначається, що ефективне формування психічних функцій дитини можливо у тому випадку, коли навчання передбачає, що його зміст, методи та організація сприяють оволодінню глибокими, міцними знаннями та основними розумовими операціями. У статті підкреслено, що складовими аналітикою-синтетичного мислення школяра ж порівняння, аналогія, класифікація, узагальнення, конкретизація та виділення головного. Отож, автори роблять висновок, що важливим завданням є навчити дітей правилам та законам, сформувати у них логічні вміння та розвинути логічне мислення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | логічне мислення | uk_UA |
dc.subject | культура мислення | uk_UA |
dc.subject | розвиток логічного мислення | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови розвитку логічного мислення молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Article | en |