Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Психолого-педагогічні умови розвитку логічного мислення молодших школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Макодай, І. І. uk_UA
dc.contributor.author Маслюк, О. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-17T19:14:29Z
dc.date.available 2025-03-17T19:14:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Макодай І. І. Психолого-педагогічні умови розвитку логічного мисленнямолодших школярів / І. І. Макодай, О. С. Маслюк // Наука і навчальний процес : матеріали XX Звітної наук.-практ. конф., м. Вінниця, 16 квіт. 2020 р. – Вінниця, 2020. – С. 47-50. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7807 en
dc.description.abstract В статті розглядаються основні психолого-педагогічні умови розвитку огічного мислення молодших школярів. Зазначається, що ефективне формування психічних функцій дитини можливо у тому випадку, коли навчання передбачає, що його зміст, методи та організація сприяють оволодінню глибокими, міцними знаннями та основними розумовими операціями. У статті підкреслено, що складовими аналітикою-синтетичного мислення школяра ж порівняння, аналогія, класифікація, узагальнення, конкретизація та виділення головного. Отож, автори роблять висновок, що важливим завданням є навчити дітей правилам та законам, сформувати у них логічні вміння та розвинути логічне мислення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject мислення uk_UA
dc.subject логічне мислення uk_UA
dc.subject культура мислення uk_UA
dc.subject розвиток логічного мислення uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні умови розвитку логічного мислення молодших школярів uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics