Короткий опис (реферат):
«Педагогічні умови» – це сукупність обставин, факторів, пов’язаних між собою, які загалом сприяють
досягненню очікуваних результатів і поставленої мети. Педагогічні умови мають такі властивості: вони спрямовані на організацію педагогічного процесу, підвищення його ефективності та
практичності; педагогічні умови посилюють прояв педагогічних закономірностей, принципів і правил; обґрунтування педагогічних умов потребує застосування емпіричних і теоретичних методів наукових досліджень; педагогічні умови повинні мати нове наукове значення і підвищувати ймовірність досягнення певного результату. Педагогічні умови, як комплекс певних обставин і чинників, мають
вплив на навчально-виховний процес у вищому навчальному закладі; вони сприяють цілісності та інтегрованості навчання в освітньо-інформаційному просторі, а також формують фахівців, професійна компетентність яких відповідає сучасним вимогам суспільства і запитам ринку праці.