Аннотации:
У статті розглянуто вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення на ринку органічної продукції. Встановлено, що ринок органічної продукції в Україні пере- буває на стадії активного розвитку. Мето- дичні та управлінські підходи до формування ціни актуальні для ринку органічної продо- вольчої продукції, оскільки, з одного боку, на процеси прийняття рішення щодо цін впливають високі витрати виробництва, а з іншого боку, конкурентне середовище, а саме політика ціноутворення інших підпри- ємств галузі, та рівень споживчої цінності продукції для споживача зможуть визна- чати кінцеву реалізаційну ціну органічного товару. Встановлено чинники та пере- шкоди ефективного ціноутворення. Визна- чено, що на маркетингове ціноутворення підприємств на ринку органічної продукції матиме вагомий вплив інституційне серед- овище, зокрема вплив соціально-економіч- ного становища населення та рівень його платоспроможності, рівень інфляції, спів- відношення імпорту та експорту органічної продукції, рівень конкуренції, вплив держав- них інститутів, рівень розвитку ринкової інфраструктури.