Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пчелянська, Г. О.
dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.date.accessioned 2025-02-01T18:16:57Z
dc.date.available 2025-02-01T18:16:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пчелянська Г. О. Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції / Г. О. Пчелянська, Ю. О. Головчук // Економіка та управління підприємствами. — 2020. — № 49. — С. 83-87. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.1.7 uk_UA
dc.identifier.uri http://bses.in.ua/journals/2020/49_2020/15.pdf
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6767
dc.description.abstract У статті розглянуто вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення на ринку органічної продукції. Встановлено, що ринок органічної продукції в Україні пере- буває на стадії активного розвитку. Мето- дичні та управлінські підходи до формування ціни актуальні для ринку органічної продо- вольчої продукції, оскільки, з одного боку, на процеси прийняття рішення щодо цін впливають високі витрати виробництва, а з іншого боку, конкурентне середовище, а саме політика ціноутворення інших підпри- ємств галузі, та рівень споживчої цінності продукції для споживача зможуть визна- чати кінцеву реалізаційну ціну органічного товару. Встановлено чинники та пере- шкоди ефективного ціноутворення. Визна- чено, що на маркетингове ціноутворення підприємств на ринку органічної продукції матиме вагомий вплив інституційне серед- овище, зокрема вплив соціально-економіч- ного становища населення та рівень його платоспроможності, рівень інфляції, спів- відношення імпорту та експорту органічної продукції, рівень конкуренції, вплив держав- них інститутів, рівень розвитку ринкової інфраструктури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Економіка та управління підприємствами uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject ціна uk_UA
dc.title Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції uk_UA
dc.title.alternative Influence of institutional factors on marketing pricing of organic products uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика