Аннотации:
У статті розглянуто актуальність цифрових технологій у маркетингу транспортних послуг і визначено найпрогресивніші з них. Проаналізовано вплив інтернету та мобільних пристроїв на маркетингові стратегії, а також використання клієнтських даних для створення персоналізованих рекламних кампаній. Описано розвиток мобільних додатків, їхні функціональні можливості та вплив на клієнтський досвід, а також ефективне використання соціальних медіа для залучення й утримання клієнтів. Досліджено процес збору та обробки великих обсягів даних про клієнтів і застосування аналітичних інструментів для оптимізації маркетингових стратегій. Розглянуто переваги та виклики цифрової трансформації, шляхи подолання викликів та мінімізації ризиків, надано практичні рекомендації для транспортних компаній.