Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дибчук, Л. В.
dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.contributor.author Рузакова, О. В.
dc.date.accessioned 2025-02-01T15:40:34Z
dc.date.available 2025-02-01T15:40:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Дибчук Л. В. Використання цифрових технологій у маркетингу транспортних послуг / Л. В. Дибчук, Ю. О. Головчук, О. В. Рузакова // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2024. – № 86. – С. 196–208. – DOI: https://doi.org/10.18664/btie.86.310141 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6759
dc.description.abstract У статті розглянуто актуальність цифрових технологій у маркетингу транспортних послуг і визначено найпрогресивніші з них. Проаналізовано вплив інтернету та мобільних пристроїв на маркетингові стратегії, а також використання клієнтських даних для створення персоналізованих рекламних кампаній. Описано розвиток мобільних додатків, їхні функціональні можливості та вплив на клієнтський досвід, а також ефективне використання соціальних медіа для залучення й утримання клієнтів. Досліджено процес збору та обробки великих обсягів даних про клієнтів і застосування аналітичних інструментів для оптимізації маркетингових стратегій. Розглянуто переваги та виклики цифрової трансформації, шляхи подолання викликів та мінімізації ризиків, надано практичні рекомендації для транспортних компаній. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник економіки транспорту і промисловості uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject транспорт uk_UA
dc.title Використання цифрових технологій у маркетингу транспортних послуг uk_UA
dc.title.alternative Application of Digital Technologies to Optimize Modern Logistics Systems uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика