Аннотации:
Найбільш значущий зв’язок з характеристиками рівня здоров’я дівчат і юнаків протягом часу навчання в старших класах мали показники, які відображували особливості житлово-побутових умов перебування (1 група), особливості перебування учнів на свіжому повітрі як у робочі (навчальні), так і у вихідні дні (2 група), особливості навчальної адаптації (3 група) та особливості захворюваності з тимчасовою втратою працездатності (4 група). Звертав увагу той факт, що у випускний період до числа зазначених, необхідно було додати ще 3 групи показників, таких як особливості перебігу хвороб з хронічним перебігом патологічного процесу (5 група), особливості поширення шкідливих звичок і, передусім паління (6 група), особливості застосування оздоровчих засобів, таких як вправи ранкової гімнастики та процедури загартовування (7 група), тощо.