Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Мостова, О. П. | uk |
dc.contributor.author | Тимощук, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Лукіна, Н. Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T09:48:22Z | |
dc.date.available | 2020-01-13T09:48:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гігієнічна оцінка особливостей режиму повсякденної діяльності, рівня навчальної адаптації та стану здоров’я сучасних учнів навчальних закладів різного профілю / І. В. Сергета, О. П. Мостова, О. В. Тимощук, Н. Ю. Лукіна // Актуальні питання фізіології, патології та організації медичного забезпечення дітей шкільного віку та підлітків. Сьогодення та майбутнє підліткової медицини : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (Харків, 15-16 листоп. 2018 р.). - Харків, 2018. - С. 113-115. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4250 | |
dc.description.abstract | Найбільш значущий зв’язок з характеристиками рівня здоров’я дівчат і юнаків протягом часу навчання в старших класах мали показники, які відображували особливості житлово-побутових умов перебування (1 група), особливості перебування учнів на свіжому повітрі як у робочі (навчальні), так і у вихідні дні (2 група), особливості навчальної адаптації (3 група) та особливості захворюваності з тимчасовою втратою працездатності (4 група). Звертав увагу той факт, що у випускний період до числа зазначених, необхідно було додати ще 3 групи показників, таких як особливості перебігу хвороб з хронічним перебігом патологічного процесу (5 група), особливості поширення шкідливих звичок і, передусім паління (6 група), особливості застосування оздоровчих засобів, таких як вправи ранкової гімнастики та процедури загартовування (7 група), тощо. | uk |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.subject | гігієнічна оцінка | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | учні | uk |
dc.title | Гігієнічна оцінка особливостей режиму повсякденної діяльності, рівня навчальної адаптації та стану здоров’я сучасних учнів навчальних закладів різного профілю | uk |
dc.type | Article | en |