Abstract:
Підручник адресовано студентам, що починають вивчати українську мову як іноземну. Мета підручника – формування комунікативно-мовленнєвих компетенцій для реалізації елементарних комунікативних намірів у межах актуальної для студентів тематики.
Description:
Підручник розрахований на іноземних студентів, які починають вивчати українську мову як іноземну. Він повністю відповідає вимогам програми, рекомендованої Міністерством освіти і науки України, які ставляться до навчальних видань такого типу. Праця складається з двадцяти тематичних підрозділів: «Знайомство», «Люди і речі навколо нас», «Моя сім’я. Рід зайнятості», «Людина: риси характеру, зовнішність», «Місяці. Пори року», «Погода та явища природи», «В аудиторії», «Навчання в університеті», «Їжа. Продукти харчування», «Посуд і кухонне начиння. Страви і напої», «Заклади громадського харчування», «Покупки», «Мій робочий день», «Мій робочий тиждень», «Моя група», «Квартира. Дім. Кімната», «Оренда квартири», «Послуги», «Мій вихідний день», «Хобі». Структура кожного підрозділу передбачає назву лексичної теми, визначення граматичної теми, лексико-тематичний мінімум, блок лексико-граматичних завдань, що виконують функцію дотекстової підготовки, тексту, післятекстових завдань, аудіювання, завдань на розвиток діалогічного усного і писемного мовлення.
У кожному підрозділі акцентується увага на засвоєнні лексики, обмеженої конкретною темою. Граматичний матеріал подається з поступовим ускладненням від спостереження до самостійного відтворення і продукування. Об’єм граматики відповідає вимогам Стандарту з української мови як іноземної для початкового рівня А1. Це, зокрема, відомості про рід, число, відмінкові форми іменників, прикметників, особових і присвійних займенників; про час і вид дієслів, дієвідмінювання, дієслова руху; про синтаксичний склад простого речення.