Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук за спеціальністю 10.02.01 “Українська мова”. – Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського МОН України, Прикарпатський ...
Ланова, Т. В.; Матусевич, Л. М.(ВНМУ ім. М. І. Пирогова, 2022)
Методичні рекомендації адресовані здобувачам вищої освіти факультету підготовки іноземних громадян, які навчаються в медичних університетах англійською мовою. Мета рекомендацій – сприяння здобувачам під час самостійної ...
Матусевич, Л. М.(Science and education a new dimension. Ser. Philology, 2018)
У статті на матеріалі української мови розглянуто семантико-прагматичні особливості перформативних та імперативних висловлень, що репрезентують мовленнєвий жанр дозволу. Встановлено прагматичні умови вживання повної ...
Степаненко, О. К.; Ланова, Т. В.; Матусевич, Л. М.(2022)
Стаття присвячена аналізу сучасних методик вивчення української мови як іноземної в закладах вищої освіти та виявленню найбільш перспективних з них. Наголошено, що посилення ролі української мови в освітньому середовищі, ...
Одінцова, О. О.; Хало, З. П.; Балтремус, В. Є.(2022)
У статті розглянуто концепцію дистанційного навчання з точки
зору різних науковців, окреслено вимоги до системи вищої освіти, які висуває сучасне інформаційне суспільство, досліджено особливості застосування методів ...
Методичні рекомендації містять поради щодо організації практичних занять курсу, рекомендовану літературу (основну і додаткову), вправи та завдання до тем. Призначені для використання на практичних заняттях під час аудиторного, ...
Краєвська, Г. П.; Лисенко, О. М.(ВНМУ ім. М. І. Пирогова, 2022)
Методичні рекомендації містять поради і теоретичний коментар до кожної з тем курсу, що винесені на самостійне опрацювання, рекомендовану літературу (основну і додаткову), питання для самоконтролю, практичні матеріали тощо. ...
Краєвська, Г. П.; Лисенко, О. М.(ВНМУ ім. М. І. Пирогова, 2022)
Методичні рекомендації містять поради щодо організації практичних занять курсу, рекомендовану літературу (основну і додаткову), вправи та завдання до тем. Призначені для використання на практичних заняттях під час аудиторного, ...
Василенко, Г. Л.; Дмитрук, Л. І.; Тищенко, Л. Т.; Полиця, Т. Д.; Чернякевич, С. І.; Кукуруза, Ю. В.; Лисогора, В. В.; Матусевич, Л. М.(Вінниця : Твори, 2019)
Підручник адресовано студентам, що починають вивчати українську мову як іноземну. Мета підручника – формування комунікативно-мовленнєвих компетенцій для реалізації елементарних комунікативних намірів у межах актуальної для ...
Тищенко, Л. Т.; Лісовий, М. І.; Дудник, О. М.; Лисогора, В. В.(2017)
Навчальний посібник адресований студентам-іноземцям вищих медичних навчальних закладів. Мета посібника – вдосконалення мовленнєвих умінь студентів, збагачення словникового запасу, розвиток навиків зв’язного монологічного ...
Дудник, О. М.; Кукуруза, Ю. В.; Слободянюк, Л. Ф.(2017)
Навчальний посібник розроблено для студентів-іноземців, що мають на меті вдосконалити навички повсякденного спілкування в україномовному середовищі. Посібник містить 6 розділів, що наповнені різними видами завдань, ...
Білик, Я. С.; Краєвська, Г. П.; Лісовий, М. І.; Лисенко, О. М.; Писаренко, Л. М.(2018)
Методичні рекомендації щодо проведення практичних занять з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямування)» призначені для студентів 1 курсу вищих медичних навчальних закладів і мають на меті допомогти студентам ...
Лисенко, О.; Лысенко, Е.; Lysenko, O.(Видавничий дім Дмитра Бураго, Київ, 2016)
У статті проаналізовано евфемізми, перифрази як засіб вторинної номінації у медичній сфері. Виокремлено групи похідної синонімії, визначено контекстуальні чинники, що впливають на формування вторинних назв в українській ...
Даний робочий зошит рекомендується для використання студентами 1 та 2 курсів (з англійською мовою навчання) та підготовчого факультету як додаток до навчального посібника з української мови «Крокуємо разом». Він призначений ...
Даний словник рекомендується для використання іноземцями, які
починають вивчення української мови, як додаток до навчального посібника з української мови «Крокуємо разом».
Словник складається з 18 кроків, які ...
Навчальний посібник адресований студентам-іноземцям вищих
медичних навчальних закладів.
Мета посібника ― вдосконалення мовленнєвих умінь студентів,
збагачення словникового запасу, розвиток навиків зв’язного монологічного ...