Abstract:
В наш час володіння іноземними мовами є не лише засобом професійної комунікації, а й засобом соціокультурного розвитку кожної особистості. З позиції особистісно орієнтованої освіти навчання іноземним мовам розглядається нами як процес культурної ідентифікації. Основною ланкою особистісно орієнтованих технологій є педагогічна ситуація, опинившись у якій, учень намагатиметься шукати смисл, пристосовувати її до своїх інтересів, побудувати образ чи модель свого життя, дати критичну оцінку. Таке завдання неможливо розв’язати лише на рівні знань і репродукції. Тому саме таке основне завдання ставить перед собою сучасна система освіти, яке полягає в тому, щоб забезпечити гармонійний розвиток особистості завдяки впровадженню в навчально-виховний процес нових прогресивних концепцій, інноваційних особистісно орієнтованих технологій навчання.