Abstract:
Стаття присвячена дослідженню основних педагогічних аспектів виховання морально-духовних цінностей у здобувачів вищої медичної освіти. Наголошується на актуальності формування морально-етичної сфери студентів, оскільки в умовах перетворення медичної допомоги на сферу послуг загальнолюдські цінності часто відходять на другий план. Основними пріоритетними моральними цінностями майбутнього лікаря визначаються духовність, совість та моральна стійкість, які є базовою основою становлення його особистості. Ефективність виховного процесу забезпечується через організацію навчання на основі науково обґрунтованої концепції та впровадження спеціалізованих курсів. Підкреслюється, що майбутній лікар повинен сформуватися як людина з високою мораллю, адже його професійна діяльність впливає на здоров'я та долі пацієнтів.