Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Марчук, І. А. | |
| dc.contributor.author | Марчук, Іванна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-13T00:29:56Z | |
| dc.date.available | 2025-12-13T00:29:56Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | Фоміна Л. В., Фомін О. О., Вуж Т. Є., Гулевич А. М., Марчук І. А., Ревіна Т. Г. Основні педагогічні аспекти виховання морально-духовних цінностей у здобувачів закладів вищої медичної освіти // ІІІ Навчально-методична конференція «Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища», 9 лютого 2022 р., Вінниця : тези доповідей. / ВНМУ ім. М. І. Пирогова. - Вінниця, 2022. – С. 203-206. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/11186 | |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню основних педагогічних аспектів виховання морально-духовних цінностей у здобувачів вищої медичної освіти. Наголошується на актуальності формування морально-етичної сфери студентів, оскільки в умовах перетворення медичної допомоги на сферу послуг загальнолюдські цінності часто відходять на другий план. Основними пріоритетними моральними цінностями майбутнього лікаря визначаються духовність, совість та моральна стійкість, які є базовою основою становлення його особистості. Ефективність виховного процесу забезпечується через організацію навчання на основі науково обґрунтованої концепції та впровадження спеціалізованих курсів. Підкреслюється, що майбутній лікар повинен сформуватися як людина з високою мораллю, адже його професійна діяльність впливає на здоров'я та долі пацієнтів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.subject | морально-духовні цінності | uk_UA |
| dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
| dc.subject | виховний процес | uk_UA |
| dc.subject | медична етика | uk_UA |
| dc.subject | совість | uk_UA |
| dc.subject | моральна стійкість | uk_UA |
| dc.subject | гуманність | uk_UA |
| dc.title | Основні педагогічні аспекти виховання морально-духовних цінностей у здобувачів закладів вищої медичної освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |