Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Особливості ділового спілкування адміністративного персоналу ЗВО: мовленнєвий етикет

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лісовий, М. І.
dc.contributor.author Балтремус, В. Є.
dc.contributor.author Рисинець, Т. П.
dc.date.accessioned 2025-12-08T20:25:59Z
dc.date.available 2025-12-08T20:25:59Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Лісовий М. І. Особливості ділового спілкування адміністративного персоналу ЗВО: мовленнєвий етикет / М. І. Лісовий, В. Є. Балтремус, Т. П. Рисинець // Перспективи та інновації науки. - 2025. - № 6(52). С. 656-666 uk_UA
dc.identifier.issn 2786-4952
dc.identifier.other https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-6(52)-656-666
dc.identifier.other УДК 371.15:371.11:371.2 «313»
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10997
dc.description.abstract У статті висвітлено особливості ділового спілкування адміністративного персоналу ЗВО, оскільки належний рівень комунікації є необхідною умовою конструктивної співпраці в педагогічному колективі. Визначено, що ділове спілкування має багато функцій, що реалізуються у щоденній професійній взаємодії із адміністративним персоналом ЗВО. Окреслені поняття службового та мовленнєвого етикету. Проаналізовані наукові джерела демонструють, що питання ділового спілкування розглядається, як правило, в контексті професійної діяльності, причому аспекти ділового спілкування адміністративного персоналу ЗВО вивчені недостатньо. Визначено, що спілкування посідає важливе місце в культурології та відіграє важливу роль у соціалізації людини. Ділове спілкування дедалі більше стає чинником конструктивного спілкування в педагогічному середовищі ЗВО, що особливо актуально для представників адміністрації навчальних закладів. Стаття спрямована на дослідження особливостей ділового спілкування адміністративного персоналу закладів вищої світи України та висвітлення ключових характеристик мовленнєвого етикету. Автори статті детально висвітлюють моделі звернення та вибачення, які є ключовим компонентом ділового спілкування у ЗВО, а також, згідно із мовними нормами, є необхідними для використання представниками адміністративного персоналу ЗВО. Визначено, що другим компонентом ділового спілкування є його види, а третім – засоби. Автори роблять висновки, що для визначення правил ділового спілкування адміністративного персоналу ЗВО варто розглянути стандартні правила та норми, які діють для всіх сфер застосування ділового спілкування, адже культура мовлення ґрунтується на високому рівні володіння літературною мовою та її нормами в процесі мовленнєвої діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Перспективи та інновації науки uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject педагогічне спілкування uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject ділове спілкування uk_UA
dc.subject культура ділового спілкування uk_UA
dc.subject мовленнєвий етикет uk_UA
dc.subject педагогічне середовище ЗВО uk_UA
dc.subject адміністративний персонал ЗВО uk_UA
dc.subject звертання uk_UA
dc.subject вибачення uk_UA
dc.title Особливості ділового спілкування адміністративного персоналу ЗВО: мовленнєвий етикет uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика