Abstract:
В ході проведених досліджень на підставі отриманого досліду
використання аудиторних, дистанційних і змішаних занять визначені
особливості змісту, форм та методів змішаного навчання піл час вивчення
навчальних дисциплін профілактичної медицини.
2. Встановлено, що на рівні навчального плану організації педагогічного
процесу високу ефективність доводить застосування моделі “Змішаний
навчальний план”, на рівні навчальної дисципліни найбільшу доцільність
виявлено у разі застосування такої моделі, як “Змішаний навчальний предмет”,
на рівні навчального заняття існують дві цілком альтернативні моделі змішаного
навчання, серед яких більш адекватним є модель “Flipped Classroom” (модель
“Перевернутий клас”), за умов реалізації якої дидактичний цикл починається у
формату on-line навчання в ході котрого студенти самостійно із використанням
тих чи інших інформаційних ресурсів вивчають новий матеріал, а закінчується
навчальний процес у очному форматі (аудиторне закріплення, застосування
знань і умінь, а також супутнє поточне оцінювання), зрештою, на рівні
технології організації навчальної діяльності найбільш адекватною відповідно до
вимог начальних дисциплін слід вважати модель “Змішане навчання”.