Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Особливості змісту, форм та методів змішаного навчання під час вивчення навчальних дисциплін профілактичної медицини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергета, І.В.,
dc.contributor.author Стоян, Н.В.,
dc.contributor.author Браткова, О.Ю.,
dc.contributor.author Ваколюк, Л.М.,
dc.contributor.author Дударенко, О.Б.,
dc.contributor.author Краснова, Л.І.,
dc.contributor.author Дреженкова, І.Л.,
dc.contributor.author Шевчук, Т.В.,
dc.contributor.author Дякова, О.В.,
dc.contributor.author Теклюк, Р.В.,
dc.contributor.author Тисевич, Т.В.,
dc.contributor.author Гончарук, Т.І.,
dc.date.accessioned 2025-11-07T12:13:05Z
dc.date.available 2025-11-07T12:13:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сергета, І.В., Стоян, Н.В., Браткова, О.Ю.,Ваколюк, Л.М.,Дударенко, О.Б., Краснова, Л.І., Дреженкова, І.Л., Шевчук, Т.В., Дякова, О.В., Теклюк, Р.В., Тисевич, Т.В., Гончарук, Т.І.Особливості змісту, форм та методів змішаного навчання під час вивчення навчальних дисциплін профілактичної медицини // ,//Спрямованість освітнього процесу на досягнення інтегральних результатів в умовах змішаного навчання під час підготовки майбутніх фахівців медичної галузі: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Тернопіль : «Укрмедкнига», 2024 -С.44-47 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10428
dc.description.abstract В ході проведених досліджень на підставі отриманого досліду використання аудиторних, дистанційних і змішаних занять визначені особливості змісту, форм та методів змішаного навчання піл час вивчення навчальних дисциплін профілактичної медицини. 2. Встановлено, що на рівні навчального плану організації педагогічного процесу високу ефективність доводить застосування моделі “Змішаний навчальний план”, на рівні навчальної дисципліни найбільшу доцільність виявлено у разі застосування такої моделі, як “Змішаний навчальний предмет”, на рівні навчального заняття існують дві цілком альтернативні моделі змішаного навчання, серед яких більш адекватним є модель “Flipped Classroom” (модель “Перевернутий клас”), за умов реалізації якої дидактичний цикл починається у формату on-line навчання в ході котрого студенти самостійно із використанням тих чи інших інформаційних ресурсів вивчають новий матеріал, а закінчується навчальний процес у очному форматі (аудиторне закріплення, застосування знань і умінь, а також супутнє поточне оцінювання), зрештою, на рівні технології організації навчальної діяльності найбільш адекватною відповідно до вимог начальних дисциплін слід вважати модель “Змішане навчання”. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Тернопіль: «Укрмедкнига», 2024 uk_UA
dc.subject зміст uk_UA
dc.subject форма uk_UA
dc.subject методи uk_UA
dc.subject змішане навчання uk_UA
dc.subject навчальні дисципліни uk_UA
dc.subject профілактична медицина uk_UA
dc.title Особливості змісту, форм та методів змішаного навчання під час вивчення навчальних дисциплін профілактичної медицини uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика