Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Тренінги і консультування як інструменти управління проєктами в системі сучасного маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.contributor.author Паламаренко, Я. В. uk_UA
dc.contributor.author Рисинець, Т. П. uk_UA
dc.contributor.author Герасимюк, К. Х. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-09-27T17:47:08Z
dc.date.available 2025-09-27T17:47:08Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Тренінги і консультування як інструменти управління проєктами в системі сучасного маркетингу / Ю. О. Головчук, Я. В. Паламаренко, Т. П. Рисинець, К. Х. Герасимюк // Інвестиції: практика та досвід. – 2025. – № 18. – С. 28–36. – DOI: 10.32702/2306-6814.2025.18.28 uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.32702/2306-6814.2025.18.28 en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10293 en
dc.description.abstract У сучасних умовах динамічного ринкового середовища проєктний підхід є ключовим інструментом забезпечення конкурентоспроможності організацій. Поєднання управління проєктами з маркетинговими стратегіями вимагає нових методів координації, комунікації та оптимізації ресурсів, а також застосування сучасних цифрових технологій. У статті досліджено роль тренінгів і консультування як ефективних інструментів підвищення результативності маркетингових проєктів, адаптації команд до змін та підвищення їх професійної компетентності. Обгрунтовано їх стратегічне значення, визначено можливості інтеграції в маркетингові процеси та вплив на формування конкурентних переваг і довгострокової стійкості організацій. Запропоновано модель інтеграції тренінгово-консультаційних практик у систему управління маркетингом, що охоплює всі етапи проєктної діяльності — від аналізу ринку та розробки стратегій до оцінки результатів і оптимізації ресурсів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Інвестиції: практика та досвід uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject тренінг uk_UA
dc.title Тренінги і консультування як інструменти управління проєктами в системі сучасного маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Trainings and consulting as tools of project management in the system of modern marketing en
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика