Короткий опис (реферат):
У сучасних умовах динамічного ринкового середовища проєктний підхід є ключовим інструментом забезпечення конкурентоспроможності організацій. Поєднання управління проєктами з маркетинговими стратегіями вимагає нових методів координації, комунікації та оптимізації ресурсів, а також застосування сучасних цифрових технологій. У статті досліджено роль тренінгів і консультування як ефективних інструментів підвищення результативності маркетингових проєктів, адаптації команд до змін та підвищення їх професійної компетентності. Обгрунтовано їх стратегічне значення, визначено можливості інтеграції в маркетингові процеси та вплив на формування конкурентних переваг і довгострокової стійкості організацій. Запропоновано модель інтеграції тренінгово-консультаційних практик у систему управління маркетингом, що охоплює всі етапи проєктної діяльності — від аналізу ринку та розробки стратегій до оцінки результатів і оптимізації ресурсів.