Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Тренінги і консультування як інструменти управління проєктами в системі сучасного маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.contributor.author Паламаренко, Я. В. uk_UA
dc.contributor.author Рисинець, Т. П. uk_UA
dc.contributor.author Герасимюк, К. Х. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-09-27T17:47:08Z
dc.date.available 2025-09-27T17:47:08Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Тренінги і консультування як інструменти управління проєктами в системі сучасного маркетингу / Ю. О. Головчук, Я. В. Паламаренко, Т. П. Рисинець, К. Х. Герасимюк // Інвестиції: практика та досвід. – 2025. – № 18. – С. 28–36. – DOI: 10.32702/2306-6814.2025.18.28 uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.32702/2306-6814.2025.18.28 en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10293 en
dc.description.abstract У сучасних умовах динамічного ринкового середовища проєктний підхід є ключовим інструментом забезпечення конкурентоспроможності організацій. Поєднання управління проєктами з маркетинговими стратегіями вимагає нових методів координації, комунікації та оптимізації ресурсів, а також застосування сучасних цифрових технологій. У статті досліджено роль тренінгів і консультування як ефективних інструментів підвищення результативності маркетингових проєктів, адаптації команд до змін та підвищення їх професійної компетентності. Обгрунтовано їх стратегічне значення, визначено можливості інтеграції в маркетингові процеси та вплив на формування конкурентних переваг і довгострокової стійкості організацій. Запропоновано модель інтеграції тренінгово-консультаційних практик у систему управління маркетингом, що охоплює всі етапи проєктної діяльності — від аналізу ринку та розробки стратегій до оцінки результатів і оптимізації ресурсів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Інвестиції: практика та досвід uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject тренінг uk_UA
dc.title Тренінги і консультування як інструменти управління проєктами в системі сучасного маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Trainings and consulting as tools of project management in the system of modern marketing en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics