Аннотации:
Процес професійного становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти залежить від сукупності певних характеристик особистості, які визначатимуть кінцевий бажаний результат професійної готовності студента як професіонала. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти формується поетапно:
перший етап починає проявлятися, коли студенти здобувають теоретичні фахові знання у процесі опанування навчальних дисциплін;
другий етап професійного становлення студентів набуває обертів при виконанні практичних навичок, коли у них є можливість застосувати набуті теоретичні знання і, таким чином, вдосконалити свій майбутній лікарський
професіоналізм.
Для успішного професійного становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти необхідні умови. Першою умовою є створення сприятливого демократичного середовища, яке має проявлятись у
рівноправності студентів; активізації різних сфер студентського життя (спорт, культурна, художня та мистецька самодіяльність); відкритості та доступності до студентських наукових товариств тощо. Другою умовою для успішного
професійного становлення студентів у медичних закладах вищої освіти повинна стати інтелектуалізація змісту навчання, яка має бути наповнена сучасними науковими поглядами та науковими пізнаннями; параметрами узагальненості, системності та динамічності навчальних предметів тощо. Значущістю третьої умови у вирішенні проблеми професійного становлення майбутніх лікарів є гуманітаризація медичної освіти, зміст якої має містити матеріали про внутрішній світ людини та її психологічний стан; значення людських, моральних, деонтологічних цінностей та якостей лікаря; взаємозв’язок гуманітарних та клінічних дисциплін.