Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хлєстова, С.С. | |
dc.contributor.author | Чорна, В. В. | |
dc.contributor.author | Гуменюк, Н. І. | |
dc.contributor.author | Горбатюк, С.М. | |
dc.contributor.author | Спрут, О.В. | |
dc.contributor.author | Хлєстова, І.В. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-20T14:39:20Z | |
dc.date.available | 2025-03-20T14:39:20Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти / С. С. Хлєстова, В. В. Чорна, Н. І. Гуменюк [та ін.] // Матеріали ІІ навч.-метод. конф. "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", 10 лют. 2021р. - Вінниця, 2021. - С. 215-216. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8409 | |
dc.description.abstract | Процес професійного становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти залежить від сукупності певних характеристик особистості, які визначатимуть кінцевий бажаний результат професійної готовності студента як професіонала. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти формується поетапно: перший етап починає проявлятися, коли студенти здобувають теоретичні фахові знання у процесі опанування навчальних дисциплін; другий етап професійного становлення студентів набуває обертів при виконанні практичних навичок, коли у них є можливість застосувати набуті теоретичні знання і, таким чином, вдосконалити свій майбутній лікарський професіоналізм. Для успішного професійного становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти необхідні умови. Першою умовою є створення сприятливого демократичного середовища, яке має проявлятись у рівноправності студентів; активізації різних сфер студентського життя (спорт, культурна, художня та мистецька самодіяльність); відкритості та доступності до студентських наукових товариств тощо. Другою умовою для успішного професійного становлення студентів у медичних закладах вищої освіти повинна стати інтелектуалізація змісту навчання, яка має бути наповнена сучасними науковими поглядами та науковими пізнаннями; параметрами узагальненості, системності та динамічності навчальних предметів тощо. Значущістю третьої умови у вирішенні проблеми професійного становлення майбутніх лікарів є гуманітаризація медичної освіти, зміст якої має містити матеріали про внутрішній світ людини та її психологічний стан; значення людських, моральних, деонтологічних цінностей та якостей лікаря; взаємозв’язок гуманітарних та клінічних дисциплін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | професійне становлення студентів | uk_UA |
dc.subject | майбутні лікарі | uk_UA |
dc.subject | рівноправність студентів | uk_UA |
dc.subject | інтелектуалізація змісту навчання | uk_UA |
dc.subject | гуманітаризація медичної освіти | uk_UA |
dc.title | Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |