Abstract:
Отже, дані проведених досліджень, в центрі яких перебували
питання щодо здійснення адекватної до вимог сьогодення гігієнічної
оцінки навчального середовища, основних режимних елементів
повсякденної навчальної і позанавчальної діяльності та стану
функціональних можливостей організму студентів різних курсів, які
перебувають в умовах медичного ЗВО, проведення психогігієнічної
оцінки процесів формування ПФФ та процесів формування ОсОс
дівчат і юнаків, а також визначення особливостей взаємозв’язку та
взаємозалежності характеристик рівня розвитку ПФФ, ОсОс і
показників стану здоров’я студентів різних курсів та їх поглибленої
психогігієнічної оцінки, достатньо чітко і цілком адекватно
засвідчують той факт, що обов’язковим компонентом визначення,
розроблення і наукового обґрунтування сучасних дійових та
ефективних здоров’язберігаючих технологій як суттєвого та
невід’ємного чинника підвищення ступеня ефективності повсякденної
навчальної і позанавчальної діяльності студентської молоді,
формування соціально-активної та професійно-підготовленої
особистості, фахівця, який цілком задовольняє вимогам спеціальності,яка обрана, і, головне, здорової людини з високими функціональними
та адаптаційними можливостями організму, слід вважати урахування
цілого ряду головних детермінант в ході визначення місця і ролі
психогігієнічних компонентів у структурі сучасних
здоров’язберігаючих технологій, а саме: режимно-адаптаційної,
психофізіологічної, особистісної та інтегративно-функціональної
детермінант.