Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В., | |
dc.contributor.author | Дреженкова, І. Л., | |
dc.contributor.author | Стоян, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-20T10:59:22Z | |
dc.date.available | 2025-03-20T10:59:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сергета, І. В., Дреженкова, І. Л.,Стоян, Н. В.Здоров’язберігаючі технології та особливості їх застосування в сучасних закладах вищої освіти у контексті формування ефективної системи громадського здоров’я: психогігієнічні основи //1 ромадське здоров’я в Україні: реали, тенденції та перспективи: колективна монографія / за заг. ред. проф. Ждана В. М. та проф. Голованової І. А. - Полтава: ТОВ «Фірма «Техсервіс», 2020. - 279с | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8329 | |
dc.description.abstract | Отже, дані проведених досліджень, в центрі яких перебували питання щодо здійснення адекватної до вимог сьогодення гігієнічної оцінки навчального середовища, основних режимних елементів повсякденної навчальної і позанавчальної діяльності та стану функціональних можливостей організму студентів різних курсів, які перебувають в умовах медичного ЗВО, проведення психогігієнічної оцінки процесів формування ПФФ та процесів формування ОсОс дівчат і юнаків, а також визначення особливостей взаємозв’язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку ПФФ, ОсОс і показників стану здоров’я студентів різних курсів та їх поглибленої психогігієнічної оцінки, достатньо чітко і цілком адекватно засвідчують той факт, що обов’язковим компонентом визначення, розроблення і наукового обґрунтування сучасних дійових та ефективних здоров’язберігаючих технологій як суттєвого та невід’ємного чинника підвищення ступеня ефективності повсякденної навчальної і позанавчальної діяльності студентської молоді, формування соціально-активної та професійно-підготовленої особистості, фахівця, який цілком задовольняє вимогам спеціальності,яка обрана, і, головне, здорової людини з високими функціональними та адаптаційними можливостями організму, слід вважати урахування цілого ряду головних детермінант в ході визначення місця і ролі психогігієнічних компонентів у структурі сучасних здоров’язберігаючих технологій, а саме: режимно-адаптаційної, психофізіологічної, особистісної та інтегративно-функціональної детермінант. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | 1 ромадське здоров’я в Україні: реали, тенденції та перспективи: колективна монографія | uk_UA |
dc.subject | психогігієнічні компоненти | uk_UA |
dc.subject | здоров’язберігаючі технології | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Здоров’язберігаючі технології та особливості їх застосування в сучасних закладах вищої освіти у контексті формування ефективної системи громадського здоров’я: психогігієнічні основи | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |