Аннотации:
У структурі найсуттєвіших проблем сучасної профілактичної медицини, що потребують першочергового розв’язання, одне із пріоритетних місць займають проблеми збереження і зміцнення здоров’я, підвищення рівня соціальної та професійної дієздатності студентської молоді. Метою наукової роботи було дослідження процесів формування провідних особливостей особистості студентів та встановлення закономірностей їх перебігу впродовж періоду навчання у сучасних медичних закладах вищої освіти. Характеристики темпераменту вивчались із використанням опитувальника Айзенка, показники ситуаційної і особистісної тривожності – на підставі застосування опитувальника Спілбергера, властивості характеру – за допомогою опитувальника Mini-mult. В ході досліджень встановлено, що до числа найбільш виражених закономірностей змін з боку показників провідних особливостей особистості, які відбуваються протягом часу перебування у медичному закладі вищої освіти, слід віднести: тенденції до поступового зниження рівня поширення екстравертованих за своїм змістом рис особистості, високий рівень нейротизму, передусім на початку та наприкінці періоду навчання, стабільно високі показники особистісної і ситуаційної тривожності.