Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Коробчанський, В. О. | uk_UA |
dc.contributor.author | Серебреннікова, О. А. | uk_UA |
dc.contributor.author | Стоян, Н. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Браткова, О. Ю. | uk_UA |
dc.contributor.author | Белов, О. О. | uk_UA |
dc.contributor.author | Редчіц, М. А. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-12T12:48:40Z | |
dc.date.available | 2025-03-12T12:48:40Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Показники процесів формування провідних особливостей особистості студентів та закономірності їх перебігу впродовж періоду навчання у сучасних медичних закладах вищої освіти / І. В. Сергета, В. О. Коробчанський, О. А. Серебреннікова [та ін.] // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2023. – № 9 (27). – С. 715–731. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.52058/2786-4952-2023-9(27)-714-731 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7411 | en |
dc.description.abstract | У структурі найсуттєвіших проблем сучасної профілактичної медицини, що потребують першочергового розв’язання, одне із пріоритетних місць займають проблеми збереження і зміцнення здоров’я, підвищення рівня соціальної та професійної дієздатності студентської молоді. Метою наукової роботи було дослідження процесів формування провідних особливостей особистості студентів та встановлення закономірностей їх перебігу впродовж періоду навчання у сучасних медичних закладах вищої освіти. Характеристики темпераменту вивчались із використанням опитувальника Айзенка, показники ситуаційної і особистісної тривожності – на підставі застосування опитувальника Спілбергера, властивості характеру – за допомогою опитувальника Mini-mult. В ході досліджень встановлено, що до числа найбільш виражених закономірностей змін з боку показників провідних особливостей особистості, які відбуваються протягом часу перебування у медичному закладі вищої освіти, слід віднести: тенденції до поступового зниження рівня поширення екстравертованих за своїм змістом рис особистості, високий рівень нейротизму, передусім на початку та наприкінці періоду навчання, стабільно високі показники особистісної і ситуаційної тривожності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | особливості особистості | uk_UA |
dc.subject | тенденціїформування | uk_UA |
dc.subject | психічна адаптація | uk_UA |
dc.title | Показники процесів формування провідних особливостей особистості студентів та закономірності їх перебігу впродовж періоду навчання у сучасних медичних закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |