Abstract:
Робота присвячена дослідженню концепції цифровізації освіти через реалії сучасного освітнього процесу. Раніше нагальна необхідність цифровізації була обумовлена обмеженням фізичного контакту через пандемію коронавірусної інфекції COVID‐19, а згодом – неможливістю проведення навчального процесу офлайн через війну в Україні. Українська мова стрімко розвивається і стає популярною в сучасному суспільстві, тому розвиток лінгвістичної освіти сьогодні є вкрай важливим процесом. Ключове місце в ньому займає цифровізація всіх сфер життєдіяльності, збільшення кількості освітніх ресурсів, які роблять навчання ефективнішим, легшим, зрозумілішим і доступнішим. В статті окреслено основні найбільш використовувані цифрові додатки, інструменти, онлайнресурси, платформи тощо, які застосовуються в процесі навчання у галузі філології та коротко схарактеризовано кожну з них.