Аннотации:
Розвиток сучасної біологічної науки характеризується поглибленням диференціації та інтеграції з іншими науками. Сучасна концепція викладання медичної біології повинна відбивати цей процес. Основним джерелом наукової інформації для студентів є підручник. Проте наука розвивається стрімко. А підручники пишуть не часто і вони в певні мірі відстають від її розвитку. Ознайомити студентів з проблемами, які розв’язує сучасна наука, може лекційний курс. Лекція – не механічна сума знань. Функції лекції широкі: мотиваційна, орієнтовна, виховна. Обширна наукова ерудиція, фундаментальні знання і любов викладача до педагогічної професії й діяльності, захопленість своїм предметом, висока культура, справедливе відношення і повага до студентів, неодмінно послужить стимулом лекції до навчання.