Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Місце лекції в методиці викладання біології для студентів медичного університету

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Піскун, Р. П. uk
dc.contributor.author Шкарупа, В. М. uk
dc.contributor.author Шевчук, Т. І. uk
dc.date.accessioned 2019-02-27T07:07:46Z
dc.date.available 2019-02-27T07:07:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Піскун Р. П. Місце лекції в методиці викладання біології для студентів медичного університету / Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Т. І. Шевчук // Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю "Тернопільські біологічні читання". - Тернопіль,2017. - С. 397-401. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3412
dc.description.abstract Розвиток сучасної біологічної науки характеризується поглибленням диференціації та інтеграції з іншими науками. Сучасна концепція викладання медичної біології повинна відбивати цей процес. Основним джерелом наукової інформації для студентів є підручник. Проте наука розвивається стрімко. А підручники пишуть не часто і вони в певні мірі відстають від її розвитку. Ознайомити студентів з проблемами, які розв’язує сучасна наука, може лекційний курс. Лекція – не механічна сума знань. Функції лекції широкі: мотиваційна, орієнтовна, виховна. Обширна наукова ерудиція, фундаментальні знання і любов викладача до педагогічної професії й діяльності, захопленість своїм предметом, висока культура, справедливе відношення і повага до студентів, неодмінно послужить стимулом лекції до навчання. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.subject медична біологія uk
dc.subject лекція uk
dc.subject методика викладання uk
dc.title Місце лекції в методиці викладання біології для студентів медичного університету uk
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу