Abstract:
У ході проведених досліджень розглянуті фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності та астенічних і депресивних проявів студентів, які здобувають стоматологічний фах у закладі вищої медичної освіти. Встановлено, що серед дівчат рівень ситуативної тривожності впродовж часу перебування у закладі вищої освіти поступово знижується, натомість серед юнаків - спочатку зменшується до найнижчого в ході досліджень рівня у студентів-третьокурсників, згодом суттєво зростаючи на заключному етапі перебування у вищому медичному навчальному закладі. Разом з тим показники особистісної тривожності відзначаються поступовим зростанням її величин як серед дівчат, так і серед юнаків. Рівень вираження астенічних явищ у дівчат впродовж часу перебування у вищому медичному навчальному закладі відзначається парабоподібною картиною зрушень з найбільшим рівнем розвитку в середині часу навчання в закладі вищої освіти, у юнаків - поступово, проте неухильно, зростає, ступінь вираження провідних депресивних проявів у дівчат відзначається парабоподібною картиною зрушень з найбільшим рівнем розвитку в середині часу навчання в закладі вищої освіти, у юнаків -поступово, проте неухильно, зростає.