Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депересивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічного профілю у закладах вищої медичної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мороз, В. М. uk
dc.contributor.author Сергета, І. В. uk
dc.contributor.author Панчук, О. Ю. uk
dc.date.accessioned 2018-05-15T15:46:30Z
dc.date.available 2018-05-15T15:46:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Мороз В. М. Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депересивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічного профілю у закладах вищої медичної освіти / В. М. Мороз, І. В. Сергета, О. Ю. Панчук // Biomedical and biosocial anthropology. - 2016. - № 27. - С. 119-123. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2498
dc.description.abstract У ході проведених досліджень розглянуті фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності та астенічних і депресивних проявів студентів, які здобувають стоматологічний фах у закладі вищої медичної освіти. Встановлено, що серед дівчат рівень ситуативної тривожності впродовж часу перебування у закладі вищої освіти поступово знижується, натомість серед юнаків - спочатку зменшується до найнижчого в ході досліджень рівня у студентів-третьокурсників, згодом суттєво зростаючи на заключному етапі перебування у вищому медичному навчальному закладі. Разом з тим показники особистісної тривожності відзначаються поступовим зростанням її величин як серед дівчат, так і серед юнаків. Рівень вираження астенічних явищ у дівчат впродовж часу перебування у вищому медичному навчальному закладі відзначається парабоподібною картиною зрушень з найбільшим рівнем розвитку в середині часу навчання в закладі вищої освіти, у юнаків - поступово, проте неухильно, зростає, ступінь вираження провідних депресивних проявів у дівчат відзначається парабоподібною картиною зрушень з найбільшим рівнем розвитку в середині часу навчання в закладі вищої освіти, у юнаків -поступово, проте неухильно, зростає. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Biomedical and biosocial anthropology en
dc.subject студенти uk
dc.subject спеціальності стоматологічного профілю uk
dc.subject тривожність uk
dc.subject астенічні прояви uk
dc.subject депресивні прояви uk
dc.subject фізіолого-гігієнічна оцінка uk
dc.title Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депересивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічного профілю у закладах вищої медичної освіти uk
dc.type Article uk


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу