dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
|
dc.contributor.author |
Прохорова, Ю. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-05T17:42:25Z |
|
dc.date.available |
2025-05-05T17:42:25Z |
|
dc.date.issued |
2025-04 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Київ, 10 квітня. 2025 р. / за ред. Захарченко П. В. Київ : видавець КНУБА, 2025. – 768 с. – С. 197-201. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9873 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному світі соціальні мережі стали невідʼємною частиною життя багатьох людей. Вони не лише слугують платформами для спілкування, але й відіграють важливу роль у формуванні громадської думки. Для медичних установ це особливо важливо, оскільки репутація є ключовим чинником у їхньому успіху. Управління репутацією у соціальних мережах стає важливим напрямком стратегічного маркетингу для лікарень, клінік та інших медичних закладів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
КНУБА |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
заклад охорони здоровʼя |
uk_UA |
dc.title |
Управління репутацією медичних установ у соціальних мережах |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |