Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

ІНШОМОВНЕ ЗАНУРЕННЯ У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ СТУДЕНТАМ-МЕДИКАМ

Show simple item record

dc.contributor.author Полиця, Тетяна
dc.date.accessioned 2025-04-22T13:35:23Z
dc.date.available 2025-04-22T13:35:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Філологічні й педагогічні студії: Матеріали міжнародної науково-практичної онлайн конференції «Філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ сторіччя». К.: ПП АВІАЗ, 2020. 156 с. С. 135-138 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9741
dc.description.abstract Українськомовне занурення є формою навчання іноземних студентів-медиків української мови для професійного спілкування. Воно характеризується низькою увагою до мовних явищ (фонетичних, лексичних, граматичних) у процесі навчання мови та високим ступенем концентрації уваги суб’єктів навчального процесу на змісті спеціальності. Метою навчання УМІ за методикою занурення є володіння українською мовою для реалізації професійних цілей студента-медика: прослуховування лекцій з фахових дисциплін, робота з україномовною навчальною та професійною літературою, ведення діалогу з пацієнтом, збір анамнезу, заповнення медичної документації, обговорення симптомів, діагнозу та методів лікування, участь у медичних форумах тощо. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher TARAS SHEVCHENKO NATIONAL UNIVERSITY OF KYIV Institute of Philology Department of Foreign Languages for Faculties of Psychology and Sociology Department of Foreign Languages for History and Philosophy Faculties Department of Foreign Languages for Mathematical Faculties Foreign Languages Department (Natural Science Faculties) uk_UA
dc.subject іншомовне занурення uk_UA
dc.subject викладання uk_UA
dc.subject українська мова як іноземна uk_UA
dc.subject моделювання мовленнєвих ситуацій uk_UA
dc.title ІНШОМОВНЕ ЗАНУРЕННЯ У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ СТУДЕНТАМ-МЕДИКАМ uk_UA
dc.title.alternative PHILOLOGICAL AND PEDAGOGICAL STUDIES Proceedings of the 2 nd International Scientific and Practical Online Conference “Philological and Pedagogical Studies in 21st Century National and International Science” uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics