Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Роль менеджменту у забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній сфері

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.contributor.author Карачина, Н.П.
dc.contributor.author Дибчук, Л. В.
dc.contributor.author Рисинець, Т.П.
dc.contributor.author Середницька, Л. П.
dc.date.accessioned 2025-04-09T18:50:40Z
dc.date.available 2025-04-09T18:50:40Z
dc.date.issued 2025-02
dc.identifier.citation Роль менеджменту у забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній сфері [Електронний ресурс] / Ю. О. Головчук, Н. П. Карачина, Л. В. Дибчук [та ін.] // Ефективна економіка. - 2025. - №2. - Режим доступу до журн. : https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/5765/5819 uk_UA
dc.identifier.issn УДК65.012.8:61(075.8)
dc.identifier.other http://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.2.22
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9621
dc.description.abstract У статті розглядається важливість управління в забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній галузі. Транспарентність є критично важливим елементому створенні довіри між медичними установами та пацієнтами, адже відкритість у наданні інформації про послуги, ціни та якість обслуговування формує позитивний імідж закладів охорони здоровʼя.Автори підкреслюють, що ефективне управління сприяє впровадженню прозорих процесів, що дозволяє пацієнтам отримувати необхідну інформацію для прийняття обґрунтованих рішень. У статті також аналізуються приклади кращих практик та рекомендації щодо впровадження механізмів, які підвищують рівень транспарентності у медичній сфері. Висвітлюються виклики, з якими стикаються медичні заклади в реалізації цього принципу, та пропонуються шляхи їх подолання для досягнення високих стандартів обслуговування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Ефективна економіка uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject транспарентність uk_UA
dc.subject медична галузь uk_UA
dc.subject охорона здоровʼя uk_UA
dc.subject психологія uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.title Роль менеджменту у забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній сфері uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика