Аннотации:
Визначення особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентської молоді є неможливимбез встановлення особливостей зв'язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку психофізіологічних функційдівчат і юнаків у разі застосування різноманітних (як аудиторних, так і дистанційних) форм навчання, проведення якого істало метою наукової роботи. Дослідження передбачали оцінку рівня розвитку психофізіологічних функцій організму сту-дентів і подальше опрацювання отриманих даних із застосуванням процедур кореляційного, факторного і кластерногоаналізу на підставі використання пакету програм статистичного аналізу "Statistica 6.1". Одержані дані засвідчують, щонайбільш чітко окреслений взаємозв'язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності вдистанційному (on-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої та дифе-ренційованої зорово-моторної реакції, рухливості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характери-стик адаптаційних можливостей організму, які відзначають стан зорово-рухової координації, здійснення термінових ре-акцій у відповідь на зміни стереотипу звичної навчальної діяльності та стійкості до явищ монотонії. Разом з тим найбільшчітко окреслений взаємозв'язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності в аудиторно-му (off-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої аудіо-моторної реакції,врівноваженості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характеристик адаптаційних можливостейорганізму, які відзначають стан аудіо-моторної координації, рівня збалансованості основних нервових процесів і стійкостідо явищ монотонії. Одержані показники мають бути використані в ході наукового обґрунтування ефективних здоров'язбе-рігаючих технологій.