Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Особливості перебігу процесів формування психофізіологічних функцій студентів за умов застосування дистанційного (on-line) формату навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Вергелес, Т. М.
dc.contributor.author Сергета, І. В.
dc.date.accessioned 2025-04-03T07:50:46Z
dc.date.available 2025-04-03T07:50:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Вергелес Т. М. Особливості перебігу процесів формування психофізіологічних функцій студентів за умов застосування дистанційного (on-line) формату навчання / Т. М. Вергелес, І. В. Сергета // Охорона здоров’я дітей та підлітків. – 2021. – № 2 (31). – С. 59-60. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9471
dc.description.abstract Одне із визначальних місць у структурі наукових досліджень, присвячених розв’язанню актуальних проблем гігієнічної діагностики раціональної організації навчальної діяльності, удосконалення профорієнтаційної діяльності та адекватного оволодіння певним професійним фахом, займають питання щодо комплексної оцінки основних тенденцій перебігу процесів розвитку психофізіологічних функцій, котрі мають суттєву професійну значущість. Дійсно, ступінь психофізіологічної готовності організму дівчат і юнаків, які навчаються в умовах закладів вищої освіти, до ефективного засвоєння найтиповіших виробничих навичок, прийомів, дій та операцій є обов’язковою складовою адекватної професійної підготовки. Причому під час аналізу наявних тенденцій слід звернути увагу як на явища безпосереднього “перенесення” тренувального ефекту інтенсивної навчальної професійно-орієнтованої діяльності на розвиток критеріальних психофізіологічних функцій, так і на наявність цілком чіткої залежності ступеня їх розвитку від особливостей професійної спеціальності, яка засвоюється, або на наявність чітко окресленої мозаїчності картини виявлених тенденцій щодо найбільш яскравих змін з боку ключових професійно-значущих психофізіологічних функцій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Охорона здоров’я дітей та підлітків uk_UA
dc.subject психофізіологічні функції uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.title Особливості перебігу процесів формування психофізіологічних функцій студентів за умов застосування дистанційного (on-line) формату навчання uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics