Короткий опис (реферат):
Одне із визначальних місць у структурі наукових досліджень, присвячених розв’язанню актуальних проблем гігієнічної діагностики раціональної організації навчальної діяльності, удосконалення профорієнтаційної діяльності та адекватного оволодіння певним професійним фахом, займають питання щодо комплексної оцінки основних тенденцій перебігу процесів розвитку психофізіологічних функцій, котрі мають суттєву професійну значущість. Дійсно, ступінь психофізіологічної готовності організму дівчат і юнаків, які навчаються в умовах закладів вищої освіти, до ефективного засвоєння найтиповіших виробничих навичок, прийомів, дій та
операцій є обов’язковою складовою адекватної професійної підготовки. Причому під час аналізу наявних тенденцій слід звернути увагу як на явища безпосереднього “перенесення” тренувального ефекту інтенсивної навчальної професійно-орієнтованої діяльності на розвиток критеріальних психофізіологічних функцій, так і на наявність цілком чіткої залежності ступеня їх розвитку від особливостей
професійної спеціальності, яка засвоюється, або на наявність чітко окресленої мозаїчності картини виявлених тенденцій щодо найбільш яскравих змін з боку ключових професійно-значущих психофізіологічних функцій.