Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Рівень екологічної тривожності студентів в умовах дистанційного навчання під час карантинних обмежень COVID-19

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ордатій, Н. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-31T14:28:36Z
dc.date.available 2025-03-31T14:28:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ордатій Н. М. Рівень екологічної тривожності студентів в умовах дистанційного навчання під час карантинних обмежень COVID-19 / Н. М. Ордатій // Psychological Journal. – 2021 – Vol. 7 № 6 (50). – P. 30–38. – DOI: 10.31108/1.2021.7.6 uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.31108/1.2021.7.6 en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9357 en
dc.description.abstract Низка надзвичайних екологічних проблем, наприклад, глобальні зміни клімату, високий рівень забруднень тощо, стали причиною формування екологічної тривожності, що набула нового виміру під час карантинних обмежень викликаних пандемією COVID-19 та сприяє формуванню негативних психологічних станів та психічних розладів. Тому питання тривожності та екологічної тривожності є надзвичайно важливими та психічного здоров’я як окремого індивідуума, так і суспільства в цілому. В статті викладені результати емпіричного дослідження рівня реактивної та ситуативної екотривожності в студентів на прикладі медичних студенів Вінницького національного медичного Університету імені М. І. Пирогова в умовах дистанційного навчання викликаного карантинними обмеженнями пандемії COVID-19. У процесі дослідження застосовано такі методи як аналізування, систематизація, синтезування, узагальнення, конкретизація, порівняння та психодіагностичні методики, з використанням опитувальника оцінки тривожності Ч. Спілберга (State-Trait Anxiety Inventory-STAI) у модифікації Ю. Ханіна, (рівень визначення стану реактивної та ситуативної тривожності) та авторська анкета, яка містить 11 довільних запитань щодо задоволеності дистанційним навчанням. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Psychological Journal en
dc.subject екологічна тривожність uk_UA
dc.subject реактивна тривожність uk_UA
dc.subject ситуативна тривожність uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject тривожність під час COVID-19 uk_UA
dc.title Рівень екологічної тривожності студентів в умовах дистанційного навчання під час карантинних обмежень COVID-19 uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика