Короткий опис (реферат):
Глобальні процеси, пов’язані з наслідками пандемії COVID-19 та російською агресією, спричинили трансформації у галузі медичної освіти України. Метастатті – аналіз окремих практик світового досвіду дистанційного навчання для покращення організації освітнього процесу в медичних закладах освіти України на тлі розгортання масштабної російської військової агресії. У результатах висвітлено декілька значущих обмежень використання дистанційного навчання. Сучасні європейські університети використовують спеціальне програмне та технічне забезпечення, стимулятори та доповнену (віртуальну) реальність. Для українських закладів освіти в умовах воєнного стану такі рішення занадто коштовні. У статті запропоновано практику використання методу проєктів, роботу над мотиваційною складовою студентів, наголос на симуляційному навчанні, акцентування на практичних в правах та використанні сучасних цифрових платформ.