Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевчук, Ю. Г.
dc.contributor.author Хлєстова, С.С.
dc.contributor.author Шевчук, Т. І.
dc.contributor.author Васенко, Т. Б.
dc.contributor.author Климчук, І. М.
dc.date.accessioned 2025-03-20T15:05:09Z
dc.date.available 2025-03-20T15:05:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря / Ю. Г. шевчук, С. С. Хлєстова, Т. І. Шевчук [та ін.] // Матеріали ІІ навч.-метод. конф. "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", 10 лют. 2021 р. - Вінниця, 2021. - С. 230-231. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8415
dc.description.abstract Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника до майбутньої професії лікаря визначається наявністю змісту професійних установок та відношення, що формує професійний менталітет особистості. Професійна мотивація складається з системи та ієрархії мотивів, які в свою чергу визначають позитивне чи негативне відношення до обраної професії лікаря. Тому такою ієрархією у досягненні успішного результату формування мотиваційно-ціннісного ставлення особистості студента до майбутньої професії лікаря можна вважати: мотиви розуміння призначеної професії лікаря, а вони у свою чергу мають визначити інтерес до обраної професії (уявлення про мету лікарської професійної діяльності, емоційне відношення до професії, захопленість та задоволеність професією); мотиви професійної діяльності, які мають виражати потреби особистості студента, а згодом і лікаря, що актуалізуються під час взаємодії з практичною діяльністю (самоствердження, самовдосконалення, особливості характеру майбутнього лікаря, звичок та інше). Саме такий вид мотивів тісно пов’язаний з фізичною та розумовою напругою, яка являється необхідною для ефективного виконання своїх професійних обов’язків, старанності, ретельності, наполегливості та рішучості у роботі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject студенти-першокурсники uk_UA
dc.subject професія лікаря uk_UA
dc.subject мотиви професійної діяльності uk_UA
dc.subject професійне спілкування uk_UA
dc.title Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика