Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Технологія підвищення рівня фізичної підготовленості старшокласників на уроках фізичної культури за варіативним модулем «Футбол»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галайдюк, М.
dc.contributor.author Краснобаєва, Т.
dc.contributor.author Дусь, С.
dc.date.accessioned 2025-03-19T08:51:59Z
dc.date.available 2025-03-19T08:51:59Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Галайдюк М. Технологія підвищення рівня фізичної підготовленості старшокласників на уроках фізичної культури за варіативним модулем «Футбол» : стаття / М. Галайдюк, Т. Краснобаєва, С. Дусь. – Вінниця, 2024. – №1, (58). – С. 28-39 uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.31652/2071-5285-2024-17(36)-28-39
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8075
dc.description.abstract Актуальність. Малорухливийспосіб життя старшокласників, пов’язаний із підвищенням навчального навантаження та часом, проведеним за комп’ютерними іграми, вимагає пошуку альтернативи традиційним підходам до розвитку фізичних якостей і формування рухових навичок учнів, оскільки характерні для минулих десятиліть методики втрачають свою актуальність у зв’язку зі стрімким розвитком усіх сфер життя суспільства. Мета – розробити педагогічну технологію підвищення рівня фізичної підготовленості хлопців 10 класів на уроках фізичної культури за варіативним модулем «Футбол» і експериментально обґрунтувати її ефективність. Матеріал і методи дослідження. У дослідженні брали участь 36 хлопців 10-х класів міської школи, які навчалися в двох різних класах і входили до контрольної (n=18) й експериментальної (n=18) груп. Були використані такі методи дослідження:теоретичний аналіз науково-методичної і спеціальної літератури, а також даних мережі Інтернет, педагогічне спостереження й аналіз документів планування, контрольні випробування, педагогічний експеримент, статистичний аналіз. Результати дослідження. Розроблено педагогічну технологію вдосконалення фізичної підготовленості хлопців 10 класів на уроках фізичної культури за варіативним модулем «Футбол». Структуру розробленої технології складали два компоненти – комплекси вправ на основі колового методу для розвитку фізичних якостей школярів у основній частині уроку та комплекси вправ спеціальної розминки з підвідними засобами для підготовки рухового апарату школярів до виконання завдань комплексів основної частини. За результатами впровадження впродовж 10 тижнів технології в навчальний процес школярів у експериментальній групі були отримані позитивні зрушення за більшістю показників фізичної підготовленості. Висновки. Отримано позитивну динаміку показників фізичної підготовленості в хлопців експериментальної групи в межах від 1,0 до 26,1 %, що підтверджує ефективність розробленої педагогічної технології та дозволяє рекомендувати її до практичного застосування на уроках фізичної культури старшокласників за варіативним модулем «Футбол». uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Фізична культура, спорт та здоров’я нації. uk_UA
dc.subject фізичні якості uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject учні 10 класів uk_UA
dc.subject комплекси вправ uk_UA
dc.title Технологія підвищення рівня фізичної підготовленості старшокласників на уроках фізичної культури за варіативним модулем «Футбол» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика