Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.contributor.author Дибчук, Л. В.
dc.contributor.author Пчелянська, Г. О.
dc.date.accessioned 2025-03-18T18:28:26Z
dc.date.available 2025-03-18T18:28:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Головчук Ю. О. Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів / Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук, Г. О. Пчелянська // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки. — 2021. — № 6. — Т 2. — С. 204-210. — DOI: 10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-33 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8042
dc.description.abstract В умовах економічних трансформацій з’явився великий інтерес до проблем управління поведінкою споживачів через рекламу. У статті розглянуто сутність реклами з точки зору розвитку соціального та економічного простору, який спрямований як на вдосконалення сфери підприємницької та інформаційної діяльності, так і на захист соціальних цінностей. Запропоновано класифікацію реклами за цільовою аудиторією, охопленою територією, засобами передачі, функціями та цілями, оскільки саме ці критерії дозволяють певною мірою охопити та окреслити вплив реклами на суспільство в цілому, сфери його життєдіяльності та на кожного його представника окремо. Виділено вісім базових видів реклами, кожен з яких має власну специфіку і може застосовуватися в залежності від поставлених цілей функціонування підприємницької структури. Зазначено, що дієвими чинниками, які підтвердили свою ефективність в системі засобів впливу на поведінку споживачів, є реклама. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів uk_UA
dc.title.alternative Сlassification of advertising and its practical significance in increasing efficiency of the management of consumers behavior uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика