Короткий опис (реферат):
В умовах економічних трансформацій з’явився великий інтерес до проблем управління поведінкою споживачів через рекламу. У статті розглянуто сутність реклами з точки зору розвитку соціального та економічного простору, який спрямований як на вдосконалення сфери підприємницької та інформаційної діяльності, так і на захист соціальних цінностей. Запропоновано класифікацію реклами за цільовою аудиторією, охопленою територією, засобами передачі, функціями та цілями, оскільки саме ці критерії дозволяють певною мірою охопити та окреслити вплив реклами на суспільство в цілому, сфери його життєдіяльності та на кожного його представника окремо. Виділено вісім базових видів реклами, кожен з яких має власну специфіку і може застосовуватися в залежності від поставлених цілей функціонування підприємницької структури. Зазначено, що дієвими чинниками, які підтвердили свою ефективність в системі засобів впливу на поведінку споживачів, є реклама.