Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів

Show simple item record

dc.contributor.author Дибчук, Л. В. uk_UA
dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.contributor.author Пчелянська, Г. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-18T18:28:26Z
dc.date.available 2025-03-18T18:28:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Дибчук Л. В. Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів / Л. В. Дибчук, Ю. О. Головчук, Г. О. Пчелянська // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки. – 2021. – № 6, Т 2. – С. 204–210. – DOI: 10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-33 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8042 en
dc.description.abstract В умовах економічних трансформацій з’явився великий інтерес до проблем управління поведінкою споживачів через рекламу. У статті розглянуто сутність реклами з точки зору розвитку соціального та економічного простору, який спрямований як на вдосконалення сфери підприємницької та інформаційної діяльності, так і на захист соціальних цінностей. Запропоновано класифікацію реклами за цільовою аудиторією, охопленою територією, засобами передачі, функціями та цілями, оскільки саме ці критерії дозволяють певною мірою охопити та окреслити вплив реклами на суспільство в цілому, сфери його життєдіяльності та на кожного його представника окремо. Виділено вісім базових видів реклами, кожен з яких має власну специфіку і може застосовуватися в залежності від поставлених цілей функціонування підприємницької структури. Зазначено, що дієвими чинниками, які підтвердили свою ефективність в системі засобів впливу на поведінку споживачів, є реклама. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів uk_UA
dc.title.alternative Сlassification of advertising and its practical significance in increasing efficiency of the management of consumers behavior en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics