dc.contributor.author |
Дибчук, Л. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Пчелянська, Г. О. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-18T18:28:26Z |
|
dc.date.available |
2025-03-18T18:28:26Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Дибчук Л. В. Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів / Л. В. Дибчук, Ю. О. Головчук, Г. О. Пчелянська // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки. – 2021. – № 6, Т 2. – С. 204–210. – DOI: 10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-33 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8042 |
en |
dc.description.abstract |
В умовах економічних трансформацій з’явився великий інтерес до проблем управління поведінкою споживачів через рекламу. У статті розглянуто сутність реклами з точки зору розвитку соціального та економічного простору, який спрямований як на вдосконалення сфери підприємницької та інформаційної діяльності, так і на захист соціальних цінностей. Запропоновано класифікацію реклами за цільовою аудиторією, охопленою територією, засобами передачі, функціями та цілями, оскільки саме ці критерії дозволяють певною мірою охопити та окреслити вплив реклами на суспільство в цілому, сфери його життєдіяльності та на кожного його представника окремо. Виділено вісім базових видів реклами, кожен з яких має власну специфіку і може застосовуватися в залежності від поставлених цілей функціонування підприємницької структури. Зазначено, що дієвими чинниками, які підтвердили свою ефективність в системі засобів впливу на поведінку споживачів, є реклама. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Сlassification of advertising and its practical significance in increasing efficiency of the management of consumers behavior |
en |
dc.type |
Article |
en |