Abstract:
Стаття присвячена проблематиці маркетингової стратегії та діяльності туристичного підприємства. В умовах
пандемії коронавірусної інфекції у туристичній галузі економіки відбуваються значні зміни. Адекватне реагування
туристичних підприємств на можливі зміни даних завдяки інструментам маркетингу, ключовим елементом у сучасних умовах
є створення стійкого бренду та застосування інструментів підтримки маркетингу. У статті аналізується взаємозв’язок даних
проблем. В результаті проведеного дослідження авторами були виявлені основні тенденції, умови функціонування
туристичного ринку та узагальнені наслідки пандемії: нові атрибути подорожей, зміни в діяльності туроператорів, нові
технологічні рішення. Охарактеризовано особливості ринку туристичних послуг.
Визначено, що важливою проблемою, що обмежує можливості найбільш повного використання підприємницького потенціалу туристичних організацій, є недостатній рівень стратегічно-орієнтованих маркетингових обґрунтувань в прийнятих
управлінських рішеннях. Актуальність теми дослідження обумовила необхідність вдосконалення систем управління підприємницькими структурами різного профілю і, зокрема, що функціонують на ринку туристичних послуг, які зберігають високий потенціал розвитку в кризовій ситуації. В якості одного з основних напрямків такого вдосконалення розглядається підвищення рівня маркетингового забезпечення управлінського процесу з його здатністю до ініціації значних підприємницьких ефектів.