dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
|
dc.contributor.author |
Мороз, С. Р. |
|
dc.contributor.author |
Цесьців, Д. С. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-18T17:57:56Z |
|
dc.date.available |
2025-03-18T17:57:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Головчук Ю. О. Управління туристичними дестинаціями: інноваційні маркетингові підходи / Ю. О. Головчук, С. Р. Мороз, Д. С. Цесьців// Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. — 2022. — № 5. — DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2022-5-12-02 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8034 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено теоретичні та методологічні проблеми управління туристичними дестинаціями в контексті формування інноваційних маркетингових підходів. Проаналізовано підходи до трактування туристичної дестинації та її структури, сформульовано авторське бачення окреслених теоретичних проблем. Наголо-шено на важливості процесів управління дестинаціями та ролі у них маркетингових механізмів. Охаракте-ризовано роль кластерного підходу та брендингу у розвитку туристичних дестинацій. На відміну від брен-ду товару чи послуги, який може бути достатньо легко змінений, бренд туристичної дестинації досить стабільний, включає матеріальні та нематеріальні елементи. Зроблено висновок про те, що туристичні дестинації є ключовим компонентом регіональної туристичної системи, який здатний активізувати ту-ристичну діяльність та сприяти економічному розвитку територій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
дестинація |
uk_UA |
dc.title |
Управління туристичними дестинаціями: інноваційні маркетингові підходи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Мanagement of tourism destinations: innovative marketing approaches |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |