Abstract:
Досліджено теоретичні та методологічні проблеми управління туристичними дестинаціями в контексті формування інноваційних маркетингових підходів. Проаналізовано підходи до трактування туристичної дестинації та її структури, сформульовано авторське бачення окреслених теоретичних проблем. Наголо-шено на важливості процесів управління дестинаціями та ролі у них маркетингових механізмів. Охаракте-ризовано роль кластерного підходу та брендингу у розвитку туристичних дестинацій. На відміну від брен-ду товару чи послуги, який може бути достатньо легко змінений, бренд туристичної дестинації досить стабільний, включає матеріальні та нематеріальні елементи. Зроблено висновок про те, що туристичні дестинації є ключовим компонентом регіональної туристичної системи, який здатний активізувати ту-ристичну діяльність та сприяти економічному розвитку територій.