Abstract:
У статті узагальнено науково-практичні підходи до діджиталізації в сучасній індустрії туризму та гостин-ності, ідентифіковано проблеми та виокремлено перспективні напрями використання у ній цифрових тех-нологій. Наукова новизна дослідження зумовлена виокремленням та аналізом ключових проблем, пов’язаних з діджиталізацією індустрії туризму та гостинності, зокрема конфіденційності та безпеки даних, «цифро-вої нерівності», технологічної інфраструктури та цифрової грамотності, можливого знеособлення послуг, залежності від онлайн-відгуків, надмірного туризму та постійної еволюції очікувань клієнтів. Практичне значення дослідження полягає у пропозиції можливих рішень для виокремлених проблем, включаючи засто-сування розширених заходів кібербезпеки, партнерства між державою та приватним сектором, навчання співробітників, використання гібридних моделей обслуговування, штучного інтелекту та машинного нав-чання, алгоритмів обробки Big Data, формування чіткого нормативного забезпечення інформаційної безпеки туризму та гостинності, залучення громад та інвестицій в цифрову інфраструктуру.