Короткий опис (реферат):
Система забезпечення якості працює на основі двох механізмів: зовнішнього і внутрішнього. Останнє передбачає заходи, які направлені на виявлення проблем у процесі реалізації освітньої програми: академічна недоброчесність, порушення прав здобувачів, необ’єктивне оцінювання, відсутність доступу до нових освітніх технологій, проблеми із якісною подачею матеріалу тощо. Реалізація моніторингу якості освіти здійснюється завдяки регулярним опитуванням здобувачів, науково-педагогічний працівників та роботодавців, перевірка доступності та наповненості інформаційно-методичними матеріалами кафедр та проведення внутрішнього самоаналізу. Зовнішнє оцінювання якості, дозволяє здійснити
аналіз якості через процес визначення відповідності освітніх програм та освітнього процесу певним критеріям. Важливим аспектом якості впровадження змін в освітньому процесі є залучення широкого кола учасників через системні комунікацій та фокус групи з вирішенню актуальних питань. Об’єктивне оцінювання якості освітньої програми у призмі думки здобувачів щодо організації освітнього процесу є важливим компонентом удосконалення
освітнього процесу та якості надання освітніх послуг.