Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вихованець, З. С. | uk_UA |
dc.contributor.author | Лукашук, М. А. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T11:13:27Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T11:13:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Вихованець З. С. Сучасна динаміка росту знань: діалогічність осмислення / З. С. Вихованець, М. А. Лукашук // Вісник НАУ. Серія: Філософія. Культурологія. – 2020. – Вип. 1 (31). – С. 47–52. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7897 | en |
dc.description.abstract | У статті подана тематика трансформаційної природи сучасних знань як багатовимірний вияв соціальної реальності завдяки описовій та нормативно-ціннісній ідентифікації. Вони є складовими загальної дії механізму осмислення дійсності, а сам механізм функціонує виключно завдяки діалогічному характеру взаємодії дискретно-дискурсивної та образно-цілісної підсистем. Запропоновано аналіз процесу перетворення неповного знання на необхідно-істинне твердження за допомогою двох взаємозалежних диференційованих підходів. Зазначена динаміка осмислення відтворюється у процесі накопичення і розвитку наукового знання, а також у практиці співвідношенні чуттєвого та раціонального, емпіричного та теоретичного рівнів пізнання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Вісник НАУ | uk_UA |
dc.subject | людина | uk_UA |
dc.subject | пізнання | uk_UA |
dc.subject | сучасна система знань | uk_UA |
dc.subject | раціональність | uk_UA |
dc.subject | дійсність | uk_UA |
dc.subject | моделі діалогічних практик | uk_UA |
dc.subject | ідентифікація | uk_UA |
dc.title | Сучасна динаміка росту знань: діалогічність осмислення | uk_UA |
dc.type | Article | en |